Vriend of vrijwilliger worden

Vriend of
vrijwilliger
worden?

Wil je meehelpen aan de werking van het
Jenevermuseum? Dan kan je vrijwilliger of
lid van de vzw worden.

Vrijwilliger

Het Jenevermuseum biedt je een waaier aan mogelijkheden om vrijwillig bij te dragen aan de werking van het museum. Inhoudelijke expertise of steek je graag je handen uit de mouwen bij een evenement als de Jeneverfeesten? Geef alvast je gegevens hieronder in, dan contacteren wij je zo snel mogelijk.

Vriend / Lid van de vzw Nationaal Jenevermuseum Hasselt

Een vriend van het Jenevermuseum:
• ontvangt jaarlijks een exclusieve fles huisjenever;
• heeft het hele jaar gratis toegang tot het museum;
• wordt uitgenodigd op de opening van tentoonstellingen;
• kan aan vriendenprijs deelnemen aan activiteiten van het museum (proeverijen, uitstappen, bezoeken, ...);
• ontvangt al onze nieuwsmails;
• wordt uitgenodigd voor de algemene vergadering;
• kan desgewenst aan de slag als vrijwilliger in het museum.

Je bent vriend/lid van de vzw Nationaal Jenevermuseum Hasselt na aanmelding en betaling van het lidgeld van 25 euro. Je kan je aanmelden door een e-mail te sturen met je gegevens (naam, adres, geboortedatum) naar contact@vzwnjh.com. De betaling kan gebeuren op rekeningnummer BE51 7351 1312 8862  met vermelding van je naam en "nieuw lid". Na ontvangst van de betaling wordt je lidkaart toegezonden.
CAPTCHA
Image CAPTCHA
Voer de weergegeven tekens in.