Straks gaat het jenever sneeuwen. Jeneverpoezie met Marcel Vanthilt

Jeneverpoëzie op muziek gezet door Marcel Vanthilt, Gaetan La Mela en Leen Diependaele
Poëzie vergezeld van een inspirerende borrel... een mooie combinatie om de nacht tegemoet te treden. Dat dacht ook Marcel Vanthilt. Hij brengt op zijn eigen typische manier zijn favoriete jenever- én anti-jenevergedichten. Gedichten van grote literaire coryfeeën als Bernlef, Komrij, Nolens, Vestdijk en Van Vliet maar evenzeer luchtige light verse, limericks en andere karamellen-jenever-verzen.

Voor de gelegenheid wordt hij begeleid door Gaetan La Mela (percussionist bij o.a. Belgian Brass, Festival van Vlaanderen) en Leen Diependaele (actrice en muzikante bij o.a. Samowar, De Roovers, Het Paleis, Theater Froe Froe). Nu eens lyrisch en luchtig, dan weer ernstig en weemoedig.
De voorstelling is een samenwerking van Marcel Vanthilt en het Jenevermuseum.

Hier alvast enkele speeldata:

t.b.c

Wil je zelf deze voorstelling boeken voor jouw event, stuur dan even een mail naar jenevermuseum@hasselt.be en dan brengen wij je in contact met Marcel & co.

Straks gaat het jenever sneeuwen. Jeneverpoëzie met Marcel Vanthilt